Media Club od září zdražuje rádiovou reklamu

Mediální zastupitelství Media Club se rozhodlo zvýšit ceny za vysílání reklamy u většiny rádií, která zastupuje.

Jan Cadek - Media Club

Media Club navyšuje od 1. září 2021 ceny ve svých rádiích o 12 %. K navýšení cen přistupuje po čtrnácti letech. Zvýšení neplatí pro sponzoring, eventy, soutěže ani speciální operace.

Ceny za odvysílání reklamních spotů pak zůstávají stejné u Frekvence 1 a z regionálních stanic pak u rádia Signál. Rovněž klienti, kteří mají s Media Clubem uzavřené dlouhodobé smlouvy, mají do konce roku zajištěny stávající podmínky. Zdražení se tak od září dotkne nových klientů a klientů, kteří využívají rádiovou reklamu na krátkodobou spolupráci.

„Cenovou politiku jsme analyzovali do hloubky a konzultovali s některými klienty. Změny na trhu, které mimo jiné vyvolaly zvýšený zájem o rozhlasovou reklamu, nás utvrdily o správnosti rozhodnutí,“ přibližuje obchodní ředitel rádiové divize Media Clubu Jan Čadek.

Media Club zastupuje při prodeji reklamy celoplošné stanice Impuls, Evropa 2, Frekvence 1 a dále nadregionální a regionální stanice Kiss, Beat, Country, Signál, RockZone 105.9, Radio 1, Radio Bonton, Spin, Dechovka, Dance a Český Impuls.

zdroj: Media Club