Rádio Junior má novou vizuální identitu

Stanice Českého rozhlasu pro děti, Rádio Junior, mění svou vizuální identitu. Její nový podoba chce oslovit především školáky ve věku 8 až 12 let.

Rádio Junior, vizuálního kampaně, rádio profesionál

Aktualizovaný vizuální styl je koncipován s odkazem na sociální média, která mladší posluchači nejčastěji využívají k běžné komunikaci se svými vrstevníky a okolím. Námět i realizace pocházejí z grafického studia Českého rozhlasu.

„Rádio Junior úspěšně prošlo změnou primární cílové skupiny z mladších na starší děti, na kterou navazovala v prvé řadě úprava v online prostředí, a to v podobě nových webových stránek stanice. Současná změna je tedy dovršením postupného sjednocení komunikace napříč platformami,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Jiří Hošna.

Ušoun Rušoun, maskot stanice, se nově vyskytuje pouze v komunikaci směřované na mladší posluchače ve věku do osmi let, jimž je znám také z vysílání a tematické aplikace.

Stanice ČRo pro nejmladší posluchače šíří svůj program prostřednictvím digitálního rozhlasového vysílání DAB+, v rámci televizního vysílání DVB-T2, online, v mobilních aplikacích Rádio Junior a mujRozhlas.

zdroj: Český rozhlas