Radiožurnál má novou vizuální identitu

Český rozhlas Radiožurnál obměňuje v rámci rozsáhlé marketingové kampaně svoji vizuální identitu cílem přiblížit se k mladším posluchačům.

Radiožurnál nový vizuál kampaně

„Komunikační strategie nové identity Českého rozhlasu Radiožurnál reflektuje potřeby značky s ohledem na rozlišné cílové skupiny. Výrazným grafickým prvkem klíčového vizuálu je displej, ohnisko a fokus, které provázejí současnou dobu digitální společnosti. Metaforou tyto objekty zdůrazňují, že stanice veškeré informace přináší pod drobnohledem,“ uvedl Jiří Malina, ředitel Marketingu a digitálních služeb Českého rozhlasu.

Pro první část kampaně zachytil fotograf Benedikt Renč moderátorské osobnosti zpravodajské stanice Lucii Výbornou, Jana Pokorného, Petra Krále, Matěje Skalického a Markétu Chaloupskou s investigativním týmem. Kampaň také poukazuje na to, že stanici lze poslouchat kdekoliv, v zaměstnání, při jízdě v autě, i při trávení volného času.

Nový vizuální styl se představí po celé České republice v marketingové kampani zahrnující outdoor, online i print. Claim Radiožurnálu „Každý den s Vámi“ zůstává i nadále neměnný.

zdroj: Český rozhlas