Rock Radio provokuje kampaní Nemusíš!

Rock Radio odstartovalo novou provokativní kampaň s názvem „Nemusíš!“ s cílem podnítit diskusi o stereotypech v rockovém prostředí a představit rock jako hudební žánr, který zastává hodnoty svobody a individuality.

Rock Radio provokuje reklamní kampaní "Nemusíš!"

Rocková stanice spustila na začátku června 2023 novou vlastní propagační kampaň s názvem „Nemusíš!“.

„Naším záměrem je vyvrátit předsudky a ukázat, že rocková hudba není pouze pro určitou skupinu lidí. Rock je žánr, který propojuje a oslovuje všechny, kteří se chtějí vyjádřit a žít svobodně,“ říká Ondřej Cikán, šéf programu Rock rádia a dodává: „Rock je slušná muzika…pro všechny.“

Kreativa kampaně je postavena na příbězích, které odhalují a zpochybňují stereotypy spojené s rockovou kulturou. Tři jednoduché a emotivní příběhy mají za cíl vyvolat diskusi nejen mezi fanoušky rockové hudby, ale také v širší veřejnosti. Vizuály využívají provokativní hesla, která jsou pak rozvedená i v rámci on-air kampaně ve vysílání. Současně také Rock Radio aktualizovalo stávající claim na „Rock je slušná muzika… pro všechny“.


 

„Chceme za Rock Radio zdůraznit svůj otevřený přístup ke všem posluchačům bez ohledu na jejich věk, vzhled nebo předchozí zkušenosti s rockovou hudbou. Chceme, aby posluchači viděli rockovou hudbu jako prostředek vyjádření vlastní identity a nezávislosti. Proto v kampani také mluvíme běžným hovorovým jazykem, nikoliv klasicky spisovně, jak se od médií očekává,“ dodává Ondřej Cikán.

Kampaň vznikla interně v rámci rádia a marketingu mediální skupiny s kreativní pomocí grafika Jakuba Hebíka. Využívá různé kanály mediálního mixu, od on-air vysílání, přes on-line formáty, TV, tisk, eventy až např. po netradiční polepy kamionů.

Rock Radio z mediální skupiny Media Bohemia vysílá svůj program v Čechách a části Moravy, má aktuálně 444 tisíc posluchačů* (týdenní poslechovost) a na reklamním trhu ho zastupuje RADIOHOUSE.

*) Týdenní poslechovost (weekly reach), Radioprojekt, 1.10.2022-31.3.2023, 12-84 let, 15 tisíc respondentů.

zdroj: Rock Radio, RADIOHOUSE