RADIOHOUSE i Media Club zvyšují ceny

Obě mediální zastupitelství se rozhodla navýšit ceny. Zadavatelé proto musí počítat s tím, že si za rádiovou reklamu na zastupovaných stanicích v roce 2024 připlatí.

Mediální zastupitelství RADIOHOUSE a Media Club zvyšují pro rok 2024 ceny rádiové reklamy o 7-8 %

RADIOHOUSE

Mediální zastupitelství RADIOHOUSE, které obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádio, Rock rádio a dalších 11 stanic, vydává nový ceník rádiové reklamy s platností od 1. listopadu 2023. Cenové změny jsou pro jednotlivé produkty různé. U hlavních národních produktů RH Total a RH Výběr se cena reklamy zvyšuje přibližně o 8 %. Obchodní politiku pro rok 2024 společnost upravila na základě reakcí trhu a reklamní poptávky a vyprodanosti reklamního prostoru.

„Největší balíkové produkty RH Total a RH Výběr mají meziroční inflaci do 8 %,“ řekl Karel Friml, COO Radiohouse a dodal: „Například Rádio Blaník přes zdražení zůstává stále nejlevnějším stanicí s celoplošným zásahem. Naopak Hitrádio meziročně nezdražilo vůbec.“

„Rád bych zdůraznil, že klíčové produkty RH zůstávají a upravili jsme jen dílčí parametry,“ řekl ke změnám Štěpán Ryska, jednatel společnosti. Základní portfolio RADIOHOUSE se opírá o celoplošné produkty RH Total, RH Výběr a kupláže Hitrádio (Hitrádio Plus), Blaník (Blaník Plus), Rock rádio (Rock rádio Plus) a Fajn rádio. Nově byl doplněn produkt Fajn Radio Plus, který posiluje terestrickou mladou cílovou skupinu rádia o Fajn Helax Online. Svou Plus variantu tak už mají kompletně všechny rodiny rádií.

Media Club

Mediální zastupitelství Media Club, které obchodně zastupuje Evropu 2, Frekvenci 1, Rádio KISS, Rádio BEAT, Country Rádio a dalších 7 stanic, také vydává nový ceník rádiové reklamy pro rok 2024. Společnost přistupuje k navýšení ceny třetí rok po sobě, když před tím nezvyšovala ceny dlouhých 12 let.

„U rádií dojde k průměrnému zdražení o 7 % (proti roku 2023) na národní i lokální úrovni,“ řekl Jan Čadek, obchodní ředitel rozhlasové divize Media Clubu.

Pro příští rok Media Club klientům nabízí čtyři základní varianty národních produktů: Radio United Total – zaměřený na zásah maximálního počtu posluchačů, Radio United Optimal – zaměřený na rodiny, Radio United Progressive – cílící na mladší posluchače a Radio United Creative – pro kreativní plánování rádiové komunikace.

zdroje: RADIOHOUSE, Media Club