Podzimní programové novinky Hitrádia

Hitrádia svým posluchačům nabídnou novou late morning show Srdcovky, společné víkendové vysílání a večerní hudební speciály.

Hitrádio - loga všech rádií programové sítě

Pořad Srdcovky, postavený na velkých hudebních hitech, se bude od začátku září vysílat každý pracovní den od 9:00 do 10:00. „Late morning show, tedy hodina, která navazuje na ranní show a uvádí dopoledne, je velmi obtížná pro všechny stanice v Evropě. Forma poslechu se mění z aktivní na pasivní, část posluchačů ještě chce aktivní zábavu a část už ne, my navíc z centrálního vysílání přecházíme do regionálního. Srdcovky jsou cestou, jak vyřešit všechny tyto výzvy jednou elegantní a atraktivní formou,“ vysvětlil důvody programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda.

Nový pořad, který si stanice nejprve otestovala na pražském Hitrádiu City 93,7 FM, bude od září implementován do dopoledního regionálního vysílání všech hitrádií. Je postaven (někdy i pozapomenutých) hudebních megahitech a interakci s posluchači, kteří se vyznávají ze svých hudebních “srdcovek”.

Od začátku září můžete slyšet ve společném víkendovém vysílání novou moderátorku, Leonu Gyöngyösi, která přišla z regionálního Hitrádia North Music. Ve vysílání nahradila Michala Knejpa, který se přesunul do regionální odpolední show Hitrádia City 93,7 FM.

Večerní hudební speciály odstartují 3. října s moderátorem Michalem Kleinem. V pracovních dnech se budou vysílat od 19:00 do 22:00, o víkendu začnou o hodinu dříve. „Každý večer dostane posluchač něco jiného. Začátkem týdne bude znít klidnější popová hudba, v průběhu týdne přijde na řadu mix 80tek, 90tek a milénia a v závěru týdne pak nabídneme klubovou muziku a energické songy. Rádi bychom pomocí speciálů ukázali našim posluchačům, jak rozmanitý playlist na Hitrádiích najdou, “ vysvětlil Michal Merenda.

 

Orientační mapa pokrytí ČR signálem Hitrádia (zdroj: Radiohouse)

 

Hitrádio je síť programově unifikovaná síť stanic, kterou tvoří: Hitrádio Vysočina, Hitrádio Orion, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora, Hitrádio City Brno, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio North Music, Hitrádio Contact, a  Hitrádio Zlín. Cílovou skupinou jsou posluchači ve věku 20-49 let. Program tvoří hity od těch největších po ty nejnovější, regionální zpravodajství a informační servis. Vysílání je částečně společné a částečně regionální (zpravidla s identickým hudebním playlistem).

Stanice patří do mediální skupiny Media Bohemia, reklamu prodává Radiohouse.

zdroj: Radiohouse