Fajn rádio má nové logo

Fajn rádio ze skupiny Media Bohemia změnilo podobu svého loga tak, aby lépe oslovovalo mladé posluchače generace Z a mileniály.

Fajn radio ze skupiny Media Bohemia ma nove logo, generace Z a milenialove

Novou vizuální identitu stanice oznamovala nejkratší tiskovou zprávou v historii Media Bohemia: „Fajn rádio má nové logo. Tečka.“

Nové logo je evolucí toho původního. Zachovává výraznou oranžovou barvu i kruhy symbolizující šíření rádiového signálu. Mění se font písma. Celkově nové logo působí moderně a mladě.

Logo rádia ve své původní podobě beznadějně zastaralo a nekorespondovalo s cílovou skupinou generace Z a mileniálů. Jeho změna proto u stranice, která už má na TikToku více než 100 000 sledujících, byla dlouho očekávaná. A jeho nová podoba se daleko více hodí k hudebnímu formátu, cílové skupině a způsobům multimediální komunikace stanice.

„Naše marketingová strategie stojí dlouhodobě na úspěšné komunikaci na sociálních sítích, včetně TikToku,“ řekl Ondřej Cikán, programový ředitel Fajn rádia. Stanice kromě sociálních sítí využívá pro svůj marketing také spolupráci s influencery nebo začínajícími hudebníky z nejmladší generace, podcasty a originální video obsah na Youtube. Vedle on-air a on-line komunikace rádio využívá i přímé oslovení studentů např. každoroční soutěží o Fajn lyžák na Klínovci nebo přednáškami s Radkem Bangou o prevenci proti šikaně.

Fajn rádio na reklamním trhu zastupuje a reklamu prodává Radiohouse.

zdroje: Fajn rádio, Radiohouse