Fajn radio spustilo nový on-line produkt

Fajn rádio zavádí nový formát zacílený zejména na mladší generaci, kterým propojuje svět sociálních sítí a rádiového vysílání.

Fajn rádio

Od konce května mohou posluchači Fajn rádia poslouchat novou rubriku Smoothie z pekla, která je ale primárně určena pro Youtube, TikTok a ostatní sociální sítě. Pořad je určený nejmladším posluchačům stanice.

„Již delší dobu jsme uvažovali o formátu, který by odpovídal naší současné marketingové strategii – digital first content,“ říká Ondřej Cikán, programový ředitel Fajn rádia a dodává: „Volně jsme se inspirovali populárními TikTok a Youtube challengemi, kde mladí lidé pijí smoothie z hodně nesourodých surovin. K tomu jsme přidali rozhovor, který staví na atraktivních otázkách na tělo, takže pokud nechce náš studiový host pít smoothie z pekla, musí pravdivě odpovědět. Díky tomu získáváme v každém případě atraktivní obsah pro naše posluchače a fanoušky.“

Stanice vytvoří primárně youtube formát, který následně využívá na sociálních sítích TikTok a Instragram. Poté rozhovor použije celý nebo jen některé jeho fragmenty ve vysílání. „Věřím, že tento formát bude atraktivní i pro zadavatele reklamy, protože je v českém rádiovém prostředí unikátní, nabízí možnost umístění product placementu klientů zejména z oblasti výrobků potravin a nápojů,“ vysvětluje Ondřej Cikán.

Fajn rádio (ze stáje Media Bohemia) si od tohoto formátu slibuje navýšení počtu posluchačů, a fanoušků na TikToku.

zdroj: Fajn rádio