Provokativní kampaň rádia Expres FM

Metropolitní rádio Expres FM spouští novou reklamní kampaň, ve které provokuje doplňováním slov, a to i vulgárních.

Reklamní kampaň rádia Expres FM přitahuje pozornost provokativními doplňovačkami

Metropolitní rádio Expres FM spouští v říjnu novou reklamní kampaň s cílem zvýšit poslechovost stanice. Pro upoutání pozornosti celkem neotřele využívá provokativní doplňovačky, které mají své vulgární varianty.

Expres FM přichází s marketingovou kampaní, kterou chce oslovit unavené posluchače běžných stanic, ve kterých se hraje stále dokola to samé, moderátoři spoléhají na nucený humor a pořádné zpravodajství je pro ně sci-fi. Rádio Expres FM naopak hraje kvalitní světovou hudbu a má špičkové aktuální zpravodajství od Seznam Zpráv,“ uvedl ke kampani Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií Seznam.cz.

Pokud vás napadne v textové doplňovačce sprostá verze chybějícího slova, pak (jak by potvrdil i Sigmund Freud), si o rádiích zřejmě nemyslíte zrovna to nejlepší. Naštěstí, jak podtitul našeho provokativního sloganu napovídá, lze vidět i lepší stránku světa. A to díky neohranému rádiu Expres FM,“ říká Petra Röslerová, Copywriter a Idea Maker kampaně.

Expres FM z mediálního portfolia Seznamu.cz vysílá pro Prahu a blízké okolí, digitálně v DAB+ pak kromě Prahy ještě v Ostravě a Plzni. Cílovou skupinou jsou posluchači ve věku 20-40 let, které se snaží zaujmout výběrem nové a kvalitní hudby od indie rocku přes elektro-pop až po house a drum and bass. Hudbu a hudební informace doplňuje zpravodajství z metropole.

zdroj: Seznam.cz. Expres FM